TUNIS
7 noćenja / 8 dana | 10 noćenja / 11 dana
11 noćenja / 12 dana | 14 noćenja / 15 dana
Polasci; UTORKOM I PETKOM (Nouvelair)
Polasci; SREDOM (Nouvelair)
Polasci; PONEDELJKOM I ČETVRTKOM (Air Serbia)
(AVION + TRANSFER + SMEŠTAJ + PREDSTAVNIK)
TUNIS magrepska država, zvanično Tuniska Republika, izlazi na Sredozemno more, okružena pustinjom Sahara i sa zapadne strane Alžirom i jugoistočne strane Libijom. Istočni deo planine Atlas, preseca zemlju i deli mediteransku od pustinjske oblasti. Glavni grad Tunisa, je istoimeni grad Tunis, a veći gradovi su i Sfaks, Keruan, Monastir, Sus... Veoma popularna turistička destinacija privlači veliki broj putnika u dobro poznate turističke regije Hamamet sa Jasmin Hamametom, Port El Kantaoui, Sus, Mahdija, sa odličnim hotelima, prelepim peščanim plažama, gostoljubivim domaćinima... Svako ko poseti Tunis, vraća mu se i radi dobro poznatih lokaliteta, Sidi Bou Said, Kartagina, El Jam, Keruan, pustinjskih i planinskih oaza... Vreme je da i Vi posetite novu omiljenu destinaciju - TUNIS!
Cene su izražene u € po osobi za 7 ILI 10 ILI 11 ILI 14 noći na bazi navedene usluge sa uključenim aerodromskim taksama
NAČIN I USLOVI PLAĆANJA
Cene putovanja su iskazane u evrima. Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate. Plaćanje se može vršiti u gotovini, platnim karticama (Dina, Master Card, Visa, Visa Electron, Maestro), čekovima građana, kreditima poslovnih banaka ili avansnim računom (profakturom) sa rokom uplate od dva dana od datuma izdavanja profakture. U slučaju promene kursa dinara nenaplaćeni deo podleže promeni (valutna klauzula). Rezervacija se potvrđuje uplatom akontacije u iznosu od 40% od cene putovanja. Ostatak od 60% uplaćuje se najkasnije 15 dana pre polaska na putovanje, osim ako nije drugačije naglašeno (Ranibooking, akcije…).
PLAĆANJE ČEKOVIMA GRADJANA
Čekovi se mogu koristiti kao način plaćanja sa realizacijom na 3 mesečne rate.
PLAĆANJE KREDITNIM KARTICAMA BEZ KAMATE
Visa i Master kreditnom karticom Banke Intesa do 6 rata.
TURISTIČKI KREDITI
Aranžmani se mogu uplatiti turističkim kreditima poslovnih banaka sa rokom otplate od 6 do 24 meseca.
Ovaj program je u skladu sa posebno štampanim OPŠTIM USLOVIMA PUTOVANJA naše agencije, koje molimo da tražite na našim prodajnim mestima. OPŠTI USLOVI PUTOVANJA Olympic Travela su usklađeni sa Zakonom o turizmu Republike Srbije i standardima Udruženja turističkih agencija Srbije (YUTA). Mole se putnici da ih pažljivo pročitaju pre polaska na putovanje. Olympic travel smatra da je putnik upoznat sa Opštim uslovima putovanja, potpisivanjem prijave (ugovora) za putovanje i uplatom akontacije.
Olympic Travel, 29.04.2023.
OLYMPIC TRAVEL d.o.o., Srbija, 11000 Beograd, Makedonska broj 30, lokali broj 4 i 5, tel: +381 11 655 50 30, fax: +381 11 337 30 54
34000 Kragujevac, Karađorđeva broj 20, lokali broj 5 i 8, tel: +381 34 6170 600, tel/fax: +381 34 332 422, +381 34 332 452, +381 34 335 737
e mail: info@olympic.rs, web: www.olympic.rs, Licenca OTP broj 198/2021 Kategorija licence A
OPŠTI USLOVI PUTOVANJA Olympic Travela su usklađeni sa Zakonom o turizmu Republike Srbije i standardima Udruženja turističkih agencija Srbije (YUTA). Mole se putnici da ih pažljivo pročitaju pre polaska na putovanje. Olympic travel smatra da je putnik upoznat sa Opštim uslovima putovanja, potpisivanjem prijave (ugovora) za putovanje i uplatom akontacije.
U skladu sa odredbama Zakona o turizmu organizator putovanja ima depozit u visini od 2.000 EUR i garanciju putovanja za kategoriju licence A, broj OTP 198/2021 od 24.11.2021. u visini 100.000 EUR. Garancija po Polisi osiguranja garancije putovanja broj 470000051223 od 10.02.2022. godine koja vazi od 25.02.2022. godine do 01.10.2022. godine. Garancija putovanja se aktivira bez odlaganja, odnosno u roku od 14 dana od dana nastanka osiguranog slucaja kod drustva za osiguranje TRIGLAV OSIGURANJE ADO BEOGRAD broj telefona: +381 11 330 51 50, korisnicki centar +381 11 380-51 50 ili pisanim putema na e mail adresu korisnickicentar@triglav.rs ; telegramom na adresu TRIGLAV OSIGURANJE ADO ,Milutina Milankovica Ta Novi Beograd ili na e-mail: prigovor@triglav.rs (Putnik svoja prava za naknadu stete ostvaruje na osnovu pravosnanzne i izvrsene sudske presude,odnosno, odluke Arbitraznog suda ili drugog vansudskog resenja potrosackog spora, u skladu sa ovim Opstim uslovima i Opstim uslovima YUTA-e.)
PROGRAM PUTOVANJA
Program putovanja TUNIS:
1. dan BEOGRAD - TUNIS Početak programa putovanja čekiranjem učesnika putovanja na aerodromu Nikola Tesla u Beogradu najmanje 2.5 sata pre ZVANIČNO OBJAVLJENOG VREMENA poletanja aviona, na šalteru za čekiranje avio kompanije Nouvelair ili Air Serbia. (Obavezno proveriti najkasnije 1 dan ranije tačno vreme poletanja aviona). Pristupanje šalteru za predaju prtljaga, pristupanje šalteru za pasošku kontrolu. Let za Tunis (aerodrom Monastir). Prevoz avionom na relaciji Beograd - Monastir (let traje oko 2 sata). Po sletanju, sledi pasoška kontrola, preuzimanje predatog prtljaga i transfer do hotela po rasporedu u hotele gde gosti borave. Smeštaj u sobe (soba je rezervisana od 15:00 časova a može biti i ranije u slučaju raspoloživosti), noćenje.
2. dan. - 7. / 10. / 11. / 14. dan TUNIS Smeštaj u Tunisu je na bazi 7 / 10 / 11 / 14 noćenja u odabranom hotelu. Slobodno vreme za kupanje, odmor, individualne aktivnosti, fakultativne izlete...
8. / 11. / 12. / 15. dan TUNIS - BEOGRAD Doručak. Napuštanje soba do 10:00 časova ili prema pravilima hotela, slobodno vreme do transfera na aerodrom. Transfer na aerodrom, čekiranje i pasoška kontrola. Let do Beograda. Sletenje u Beograd. Kraj programa.
Avio prevoznik je Nouvelair ili Air Serbia. Po putniku je dozvoljeno nošenje 1 komada prtljaga do 20 kg (Nouvelair) ili 23 kg (Air Serbia) težine kao i 1 komad ručnog prtljaga do 7 kg koji odgovaraju standardima avio kompanija Nouvelair ili Air Serbia. Napominjemo da se svaki dodatni kilogram naplaćuje po tarifi avio prevoznika koja je podložna promeni. Let Beograd - Monastir traje oko 2 sata. Od momenta predaje prtljaga, brigu o putnicima preuzima služba aerodroma i avio kompanije, a gost je dužan ponašati se po dobijenim instrukcijama. U slučaju kašnjenja aviona, putnik će sve zvanične informacije o novom vremenu polaska dobiti isključivo od službe AERODROMA u Beogradu / Monastiru. Raspored sedenja u avionu određuje aerodromska služba. Spojena mesta nisu zagarantovana putnicima koji prtljag predaju među poslednjima ili kasne na let. Obaveza je putnika da dostave tačne brojeve mobilnih telefona, kako bismo bili u mogućnosti da Vas obavestimo putem SMS poruke o tačnom vremenu leta, odnosno sastanku putnika.
Putnu dokumentaciju sa, elektronskim avio kartama, vaučerima, kontaktima predstavnika uručićemo Vam 1 dan pre najavljenog vremena poletanja aviona u agenciji Olympic Travel ili putem e maila. Svu dokumentaciju je potrebno da imate odštampanu. Obaveštenje, o poletanju aviona, putem SMS-a i e-maila Vam dostavljamo najkasnije 24h pred put. Ukoliko iz bilo kog razloga niste dobili informaciju o tačnom vremenu poletanja aviona iz Beograda, obavezno kontaktirati agenciju.
VEOMA VAŽNO; Svi putnici su u obavezi da se upoznaju i provere Covid protokole za ulazak u Tunis.
U trenutku objavljivanja programa za ulazak u Tunis su ukinuti svi Covid protokoli.
Uslove za ulaz u Srbiju po povratku iz Tunisa propisuje R. Srbija i zavise od trenutne epidemiološke situacije. Putnici uslove mogu naći na web site-u Ministarstva Spoljnih Poslova https://www.mfa.gov.rs/gradjani/ulazak-u-srbiju/covid-19-uslovi-za-ulazak
Vreme poletanja aviona određuje avio kompanija u zavisnosti od raspoloživosti aviona. Postoji mogućnost večernjih i noćnih letova i da se u tom slučaju ne stigne na predviđeni obrok. To ne može biti predmet žalbe putnika, jer je činjenično stanje nastupilo usled objektivnih okolnosti na koje organizator putovanja nije mogao da utiče. Postoji mogućnost da se po dolasku u hotel dobije hladni obrok ili lanč paket (zavisi da li smeštajni objekat ima tu mogućnost).
AERODROM - AVION - AUTOBUS (i zdravstvene ustanove u slučaju potrebe)
CENA ARANŽMANA OBUHVATA
-
avionski prevoz na relaciji Beograd - Monastir - Beograd, kompanijom Nouvelair ili Air Serbia, zavisno od datuma koji ste rezervisali.
-
troškove aerodromskih taksi 40,40 € (taksa aerodroma Nikola Tesla, aerodroma u Monastiru, YQ taksa, doplata za gorivo - odrasli i deca od 2 do 12 godina). Aerodromske takse se plaćaju u agenciji i podložne su promenama. Ukupna cena aerodromskih taksi obuhvata takse na beogradskom aerodromu, aerodromu Monastir i dodatne YQ takse za gorivo koje obračunava avio kompanija. U slučaju povećanja taksi, putnik je u obavezi da izvrši doplatu pre započetog putovanja.
-
smeštaj u Tunisu na bazi 7 ili 10 ili 11 ili 14 noćenja u odabranom hotelu i mestu i na bazi odabrane usluge
-
transfer u Tunisu aerodrom-hotel-aerodrom
-
usluge predstavnika organizatora aranžmana ili ino-partnera
-
troškove organizacije i vođenja aranžmana.
CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA
-
Viza za ulazak u Tunis za državljane Republike Srbije (putnici koji nisu državljani Republike Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju). Tuniška viza se dobija prilikom ulaska u Tunis i dobija se na šalterima na aerodromu i košta 20 € (oko 60 TD), a pasoš mora biti važeći minimum 6 meseci od datuma izlaska iz Tunisa. Potrebno je da putnici kod sebe imaju vaučer za ulazak u hotel, na osnovu koga će, dobiti vizu, a koji obezbeđuje agencija. Putnicima će biti pružena i asistencija od strane našeg ino partnera da bi pricedura protekla što brže, bez zadržavanja na pasoškoj kontroli.
-
Boravišna taksa 2 TND za hotele 3* i 3 TND za hotele 4* i 5* po osobi po danu. Plaćanje je na recepciji hotela.
-
troškove preporučenog osiguranja od otkaza, sa uključenim obaveznim međunarodnim putnim osiguranjem, SA DOPLATOM ZA COVID, po važećoj tarifi osiguravajuće kuće
-
Troškove vezane za Covid protokol, predviđene za ulazak u Tunis
-
troškove fakultativnih izleta koji nisu sastavni deo programa putovanja i predstavljaju zaseban ugovor, zaključen sa organizatorom izleta
-
inostranom agencijom (Fakultativni izleti nisu obavezni niti sastavni deo programa putovanja i zavise od broja prijavljenih putnika. Termini izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, broja prijavljenih putnika i objektivnih okolnosti. Cene fakultativnih izleta su po osobi i podložne su promenama. Prilikom odlaska na fakultativne izlete, postoji mogućnost propuštanja obroka u hotelu, i ukoliko hotel ima mogućnost lanč paketa, treba ga obavezno naručiti dan ranije)
-
Individualne troškove putnika i ostale nepomenute troškove.
MEDJUNARODNO PUTNO ZDRAVSTVENO OSIGURANJE
U cenu putovanja nije uračunato medjunarodno putno zdravstveno osiguranje. Predlažemo osiguranje kod osiguravajuće kuće TRIGLAV do 30.000 eur osigurane sume. Za iznos uplate možete se informisati u svim poslovnicama OLYMPIC TRAVEL-a, jer ona varira u zavisnosti od dužine boravaka kao i vrste polise (individualna ili porodična).
POPUSTI:
-
Deca ostvaruju popuste u pratnji dve punoplatežne osobe
-
DECA STAROSTI DO 1.99 GODINA, PLAĆAJU 25 €, nemaju sedište u avionu i nemaju krevet u hotelu
-
ako plaćaju određeni iznos i samo je jedno dete u sobi, imaju sedište u avionu i imaju pomoćni ležaj u hotelu.
-
ako plaćaju određeni iznos i u pitanju je drugo ili treće dete u sobi, imaju sedište u avionu i imaju pomoćni ili zajednički ležaj u hotelu, zavisno od hotelskih pravila i popunjenosti, rezervisanog hotela.
-
Dete bilo kog uzrasta koje koristi osnovni ležaj ima određeni popust ili plaća punu cenu aranžmana, zavisno od hotela.
-
treća odrasla osoba ostvaruje određeni popust i ima pomoćni ležaj u hotelu.
-
Jednokrevetne sobe su na upit.
VAŽNE NAPOMENE: Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koje prolaze. Mole se putnici da vode računa o svojim putnim ispravama, novcu i stvarima kako na polasku, tako i u toku trajanja aranžmana i boravka na destinaciji. Programom predviđene usluge se pružaju od trenutka ulaska putnika u hotel/apartman, do trenutka napuštanja hotela/apartmana, a prema hotelskim pravilima. U sobe se ulazi prvoga dana boravka posle 15:00 časova, ako drugačije nije ugovoreno i napuštaju se u 10:00 časova predposlednjeg dana boravka! Svako korišćenje sobe i usluga u hotelu poslednjeg dana aranžmana nakon 10:00 časova podrazumeva dodatna plaćanja direktno na recepciji hotela. Jedan hotelski dan/noć kao i usluge u istom, svuda u svetu računaju se od 15:00 časova od datuma početka putovanja do 10:00 časova sledećeg dana aranžmana, bez obzira kada (a u zavisnosti od ugovorene satnice leta i eventualnih zakašnjenja leta, na koje agencija ne može uticati) gost uđe u hotel. Razmeštaj po sobama u hotelu, vrši isključivo recepcija hotela, na licu mesta, na šta organizator putovanja, ne može da utiče.
Trokrevetne sobe su često nedovoljno prostrane, obično veličine standardne dvokrevetne sobe sa jednim pomoćnim ležajem drvene ili metalne konstrukcije na rasklapanje i uglavnom ne odgovaraju očekivanjima putnika. Pomoćni ležaj je manje veličine od standardnog ležaja, uglavnom drvene ili metalne konstrukcije na rasklapanje i nije udoban za odraslu osobu.
Strogo je zabranjeno unošenje hrane i pića u hotelski objekat i iznošenje hrane i pića iz hotelskog restorana.
Molbe i napomene u rezervaciji nisu sastavni deo ugovora, tj. nisu ugovorena obaveza te, samim tim nisu obavezujuće. Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekta su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadržaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata (npr. sef, parking, mini bar, TV, klima). Jačina signala Wi-Fi internet konekcije zavisi od kvaliteta signala koji pruža lokalni provajder kojeg je vlasnik smeštajnog objekta odabrao i od trenutnog broja korisnika na mreži. Organizator putovanja ne može da utiče i nije odgovoran za kvalitet Wi-Fi konekcije. Oznaka kategorije hotela u programu je zvanično utvrđena i važeća na dan zaključenja ugovora između organizatora putovanja i ino partnera, te eventualne naknadne promene koje organizatoru putovanja nisu poznate, ne mogu biti relevantne. Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, na šta organizator ne može imati uticaja. U slučaju da ugovorena rezervacija hotela, usled objektivnih okolnosti, ne bude potvrđena od strane hotelijera u roku od 48 časova (ne računajući subotu i nedelju) organizator putovanja zadržava pravo da o tome obavesti putnika, koji može odustati od aranžamana ili izvršiti promenu rezervisanog objekta. Objavljene cene važe za građane Republike Srbije, a za putnike koji poseduju pasoše drugih država, ove cene ne mogu biti garantovane, a rezervacija se neće smatrati validnom, bez potvrde hotela. Samo opisi usluga sadržani u programima putovanja su merodavni, a ne i opis usluga u katalozima - publikacijama ili na web sajtovima neposrednih pružalaca usluga kao na primer hotela i drugih koji nisu obuhvaćeni datim programom. Način usluživanja (meni, švedski sto, samoposluživanje…), može zavisiti u ovoj godini od epidemiološke situacije Covid 19 i vršiće se prema Covid protokolu izdatom od strane nadležnog Ministarstva, države u koju se putuje, a svaki hotel mora postupati, prema propisanim Covid protokolima.