MALTA
5 noćenja / 6 dana | 6 noćenja / 7 dana | 7 noćenja / 8 dana
8 noćenja / 9 dana | 9 noćenja / 10 dana | 10 noćenja / 11 dana
11 noćenja / 12 dana | 12 noćenja / 13 dana | 13 noćenja / 14 dana | 14 noćenja / 15 dana
Polasci; PONEDELJKOM, SREDOM, PETKOM I NEDELJOM
(AVION + TRANSFER + SMEŠTAJ)
Malta se nalazi u Sredozemnom moru 96 km juzno od Sicilije i 290 km severno od Afrike. U sastavu Malte ulaze i ostrva Gozo i Comino, kao i nenaseljena ostrva Cominotto i Fifla. Na Malti su se godinama smenjivale razne civilizacije, počev od Feničana, Grka, Kartaginjana, zatim vitezovi Sv.Jovana, Englezi, Nemci....itd. Dolaskom na aerodrom, put Vas vodi ka prestonici La Valeti koja je dobila ime po vitezu reda Sv. Jovana, ceo grad je pod zaštitom Unesca. Pravi mediteranski grad koji odiše pravim morskim duhom, u kome se ne možete izgubiti, sve ulice vode ka tvrđavi Sr Elmo i moru.
Cene su izražene u € po osobi za 5 ILI 6 ILI 7 ILI 8 ILI 9 ILI 10 ILI 11 ILI 12 ILI 13 ILI 14 noći na bazi navedene usluge sa uključenim aerodromskim taksama
NAČIN I USLOVI PLAĆANJA
Cene putovanja su iskazane u evrima. Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate. Plaćanje se može vršiti u gotovini, platnim karticama (Dina, Master Card, Visa, Visa Electron, Maestro), čekovima građana, kreditima poslovnih banaka ili avansnim računom (profakturom) sa rokom uplate od dva dana od datuma izdavanja profakture. U slučaju promene kursa dinara nenaplaćeni deo podleže promeni (valutna klauzula). Rezervacija se potvrđuje uplatom akontacije u iznosu od 40% od cene putovanja. Ostatak od 60% uplaćuje se najkasnije 15 dana pre polaska na putovanje, osim ako nije drugačije naglašeno (Ranibooking, akcije…).
PLAĆANJE ČEKOVIMA GRADJANA
Čekovi se mogu koristiti kao način plaćanja sa realizacijom na 3 mesečne rate.
PLAĆANJE KREDITNIM KARTICAMA BEZ KAMATE
Visa i Master kreditnom karticom Banke Intesa do 6 rata.
TURISTIČKI KREDITI
Aranžmani se mogu uplatiti turističkim kreditima poslovnih banaka sa rokom otplate od 6 do 24 meseca.
Ovaj program je u skladu sa posebno štampanim OPŠTIM USLOVIMA PUTOVANJA naše agencije, koje molimo da tražite na našim prodajnim mestima. OPŠTI USLOVI PUTOVANJA Olympic Travela su usklađeni sa Zakonom o turizmu Republike Srbije i standardima Udruženja turističkih agencija Srbije (YUTA). Mole se putnici da ih pažljivo pročitaju pre polaska na putovanje. Olympic travel smatra da je putnik upoznat sa Opštim uslovima putovanja, potpisivanjem prijave (ugovora) za putovanje i uplatom akontacije.
Olympic Travel, 29.04.2023.
OLYMPIC TRAVEL d.o.o., Srbija, 11000 Beograd, Makedonska broj 30, lokali broj 4 i 5, tel: +381 11 655 50 30, fax: +381 11 337 30 54
34000 Kragujevac, Karađorđeva broj 20, lokali broj 5 i 8, tel: +381 34 6170 600, tel/fax: +381 34 332 422, +381 34 332 452, +381 34 335 737
e mail: info@olympic.rs, web: www.olympic.rs, Licenca OTP broj 198/2021 Kategorija licence A
OPŠTI USLOVI PUTOVANJA Olympic Travela su usklađeni sa Zakonom o turizmu Republike Srbije i standardima Udruženja turističkih agencija Srbije (YUTA). Mole se putnici da ih pažljivo pročitaju pre polaska na putovanje. Olympic travel smatra da je putnik upoznat sa Opštim uslovima putovanja, potpisivanjem prijave (ugovora) za putovanje i uplatom akontacije.
U skladu sa odredbama Zakona o turizmu organizator putovanja ima depozit u visini od 2.000 EUR i garanciju putovanja za kategoriju licence A, broj OTP 198/2021 od 24.11.2021. u visini 100.000 EUR. Garancija po Polisi osiguranja garancije putovanja broj 470000051223 od 10.02.2022. godine koja vazi od 25.02.2022. godine do 01.10.2022. godine. Garancija putovanja se aktivira bez odlaganja, odnosno u roku od 14 dana od dana nastanka osiguranog slucaja kod drustva za osiguranje TRIGLAV OSIGURANJE ADO BEOGRAD broj telefona: +381 11 330 51 50, korisnicki centar +381 11 380-51 50 ili pisanim putema na e mail adresu korisnickicentar@triglav.rs ; telegramom na adresu TRIGLAV OSIGURANJE ADO ,Milutina Milankovica Ta Novi Beograd ili na e-mail: prigovor@triglav.rs (Putnik svoja prava za naknadu stete ostvaruje na osnovu pravosnanzne i izvrsene sudske presude,odnosno, odluke Arbitraznog suda ili drugog vansudskog resenja potrosackog spora, u skladu sa ovim Opstim uslovima i Opstim uslovima YUTA-e.)
PROGRAM PUTOVANJA
Program putovanja MALTA:
1. dan BEOGRAD - MALTA Početak programa putovanja čekiranjem učesnika putovanja na aerodromu Nikola Tesla u Beogradu najmanje 2.5 sata pre ZVANIČNO OBJAVLJENOG VREMENA poletanja aviona, na šalteru za čekiranje avio kompanije WIZZ AIR ili AIR SERBIA. (Obavezno proveriti najkasnije 1 dan ranije tačno vreme poletanja aviona). Pristupanje šalteru za predaju prtljaga, pristupanje šalteru za pasošku kontrolu. Let do Malte. Prevoz avionom na relaciji Beograd - Malta (let traje oko 1 sat i 50 minuta). Po sletanju, sledi pasoška kontrola, preuzimanje predatog prtljaga i transfer do hotela po rasporedu u hotele gde gosti borave. Smeštaj u sobe (soba je rezervisana od 15:00 časova a može biti i ranije u slučaju raspoloživosti), noćenje.
2. dan. - 5. / 6. / 7. / 8. / 9. / 10. / 11. / 12. / 13. / 14. dan MALTA Smeštaj na Malti je na bazi 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10 / 11 / 12 / 13 / 14 noćenja u odabranom hotelu. Slobodno vreme za kupanje, odmor, individualne aktivnosti, fakultativne izlete...
6. / 7. / 8. / 9. / 10. / 11. / 12. / 13. / 14. / 15. dan MALTA - BEOGRAD Transfer na aerodrom, prema informaciji ino partnera, čekiranje i pasoška kontrola. Let do Beograda. Kraj programa.
Ulazak na Maltu će biti omogućen srpskim državljanima po trenutno važećem Covid protokolu.
U trenutku objavljivanja programa nema nikakvih Covid protokola za ulazak na Maltu.
https://deputyprimeminister.gov.mt/en/health-promotion/covid-19/Pages/travel.aspx
Putnu dokumentaciju sa, elektronskim avio kartama, vaučerima, kontaktima predstavnika uručićemo Vam 1 dan pre najavljenog vremena poletanja aviona u agenciji Olympic Travel ili putem e maila. Svu dokumentaciju je potrebno da imate odštampanu. Obaveštenje, o poletanju aviona, putem SMS-a i e-maila Vam dostavljamo najkasnije 24h pred put. Ukoliko iz bilo kog razloga niste dobili informaciju o tačnom vremenu poletanja aviona iz Beograda, obavezno kontaktirati agenciju.
Vreme poletanja aviona određuje avio kompanija u zavisnosti od raspoloživosti aviona. Postoji mogućnost večernjih i noćnih letova i da se u tom slučaju ne stigne na predviđeni obrok. To ne može biti predmet žalbe putnika, jer je činjenično stanje nastupilo usled objektivnih okolnosti na koje organizator putovanja nije mogao da utiče. Postoji mogućnost da se po dolasku u hotel dobije hladni obrok ili lanč paket (zavisi da li smeštajni objekat ima tu mogućnost).
AERODROM - AVION - AUTOBUS (i zdravstvene ustanove u slučaju potrebe)
CENA ARANŽMANA OBUHVATA
-
avionski prevoz na relaciji Beograd - Malta - Beograd, kompanijom Wizz Air ili Air Serbia
-
troškove aerodromskih taksi. Aerodromske takse se plaćaju u agenciji i podložne su promenama. (u slučaju povećanja taksi, putnik je u obavezi da izvrši doplatu pre započetog putovanja).
-
smeštaj na Malti na bazi 5 ILI 6 ILI 7 ILI 8 ILI 9 ILI 10 ILI 11 ILI 12 ILI 13 ILI 14 noćenja u odabranom hotelu i mestu i na bazi odabrane usluge
-
transfer na Malti aerodrom-hotel-aerodrom
-
usluge predstavnika ino-partnera, na engleskom jeziku
-
troškove organizacije i vođenja aranžmana.
CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA
-
troškove obaveznog međunarodnog putnog osiguranja, SA DOPLATOM ZA COVID
-
troškove preporučenog osiguranja od otkaza, sa uključenim obaveznim međunarodnim putnim osiguranjem, SA DOPLATOM ZA COVID, po važećoj tarifi osiguravajuće kuće
-
Troškove vezane za Covid protokol, predviđene za ulazak na Maltu
-
troškove fakultativnih izleta koji nisu sastavni deo programa putovanja i predstavljaju zaseban ugovor, zaključen sa organizatorom izleta
-
inostranom agencijom (Fakultativni izleti nisu obavezni niti sastavni deo programa putovanja i zavise od broja prijavljenih putnika. Termini fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, broja prijavljenih putnika i objektivnih okolnosti. Cene fakultativnih izleta su po osobi i podložne su promenama. Prilikom odlaska na fakultativne izlete, postoji mogućnost propuštanja obroka u hotelu, i ukoliko hotel ima mogućnost lanč paketa, treba ga obavezno naručiti dan ranije)
-
Individualne troškove putnika i ostale nepomenute troškove.
MEDJUNARODNO PUTNO ZDRAVSTVENO OSIGURANJE
U cenu putovanja nije uračunato medjunarodno putno zdravstveno osiguranje. Predlažemo osiguranje kod osiguravajuće kuće TRIGLAV do 30.000 eur osigurane sume. Za iznos uplate možete se informisati u svim poslovnicama OLYMPIC TRAVEL-a, jer ona varira u zavisnosti od dužine boravaka kao i vrste polise (individualna ili porodična).
Paket aranžman rađen je na bazi trenutne raspoloživosti na letovima a cene avio karata su promenljive usled raspoloživosti i porasta cene naftnih derivata na svetskom tržištu, koje uslovljavaju porast doplate za gorivo i porast cene avio karata.
Molimo Vas da pozivom agenciji proverite navedenu cenu, dostupnost avio karata u navedenom i drugim terminima polazaka aviona, dostupnost drugih tipova soba i usluga, rane bukinge, specijalne ponude itd…
POPUSTI:
-
Deca ostvaruju popuste u pratnji dve punoplatežne osobe
-
DECA STAROSTI DO 1.99 GODINA, PLAĆAJU 40 €, nemaju sedište u avionu i nemaju krevet u hotelu
-
Dete bilo kog uzrasta koje koristi osnovni ležaj plaća punu cenu aranžmana.
-
treća odrasla osoba ostvaruje određeni popust i ima pomoćni ležaj u hotelu.
-
Jednokrevetne sobe su na upit.
VAŽNE NAPOMENE: Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koje prolaze. Mole se putnici da vode računa o svojim putnim ispravama, novcu i stvarima kako na polasku, tako i u toku trajanja aranžmana i boravka na destinaciji. Programom predviđene usluge se pružaju od trenutka ulaska putnika u hotel/apartman, do trenutka napuštanja hotela/apartmana, a prema hotelskim pravilima. U sobe se ulazi prvoga dana boravka posle 15:00 časova, ako drugačije nije ugovoreno i napuštaju se u 10:00 časova predposlednjeg dana boravka! Svako korišćenje sobe i usluga u hotelu poslednjeg dana aranžmana nakon 10:00 časova podrazumeva dodatna plaćanja direktno na recepciji hotela. Jedan hotelski dan/noć kao i usluge u istom, svuda u svetu računaju se od 15:00 časova od datuma početka putovanja do 10:00 časova sledećeg dana aranžmana, bez obzira kada (a u zavisnosti od ugovorene satnice leta i eventualnih zakašnjenja leta, na koje agencija ne može uticati) gost uđe u hotel. Razmeštaj po sobama u hotelu, vrši isključivo recepcija hotela, na licu mesta, na šta organizator putovanja, ne može da utiče.
Trokrevetne sobe su često nedovoljno prostrane, obično veličine standardne dvokrevetne sobe sa jednim pomoćnim ležajem drvene ili metalne konstrukcije na rasklapanje i uglavnom ne odgovaraju očekivanjima putnika. Pomoćni ležaj je manje veličine od standardnog ležaja, uglavnom drvene ili metalne konstrukcije na rasklapanje i nije udoban za odraslu osobu.
Strogo je zabranjeno unošenje hrane i pića u hotelski objekat i iznošenje hrane i pića iz hotelskog restorana.
Molbe i napomene u rezervaciji nisu sastavni deo ugovora, tj. nisu ugovorena obaveza te, samim tim nisu obavezujuće. Neki od dopunskih sadržaja smeštajnih objekta su dostupni uz doplatu. Postoji mogućnost odstupanja i promena oko dostupnosti nekih sadržaja, jer isključivo zavise od smeštajnih objekata (npr. sef, parking, mini bar, TV, klima). Jačina signala Wi-Fi internet konekcije zavisi od kvaliteta signala koji pruža lokalni provajder kojeg je vlasnik smeštajnog objekta odabrao i od trenutnog broja korisnika na mreži. Organizator putovanja ne može da utiče i nije odgovoran za kvalitet Wi-Fi konekcije. Oznaka kategorije hotela u programu je zvanično utvrđena i važeća na dan zaključenja ugovora između organizatora putovanja i ino partnera, te eventualne naknadne promene koje organizatoru putovanja nisu poznate, ne mogu biti relevantne. Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, na šta organizator ne može imati uticaja. U slučaju da ugovorena rezervacija hotela, usled objektivnih okolnosti, ne bude potvrđena od strane hotelijera u roku od 48 časova (ne računajući subotu i nedelju) organizator putovanja zadržava pravo da o tome obavesti putnika, koji može odustati od aranžamana ili izvršiti promenu rezervisanog objekta. Objavljene cene važe za građane Republike Srbije, a za putnike koji poseduju pasoše drugih država, ove cene ne mogu biti garantovane, a rezervacija se neće smatrati validnom, bez potvrde hotela. Samo opisi usluga sadržani u programima putovanja su merodavni, a ne i opis usluga u katalozima - publikacijama ili na web sajtovima neposrednih pružalaca usluga kao na primer hotela i drugih koji nisu obuhvaćeni datim programom. Način usluživanja (meni, švedski sto, samoposluživanje…), može zavisiti u ovoj godini od epidemiološke situacije Covid 19 i vršiće se prema Covid protokolu izdatom od strane nadležnog Ministarstva, države u koju se putuje, a svaki hotel mora postupati, prema propisanim Covid protokolima.